فروش آنلاین باطری ماشین

ساخت وبلاگ

معرفی برنا باتری

شرکت برنا باتری جز لیست اولین تولید کننده های باتری در کشور می باشد که به طور مستمر و پیاپی اقدامات لازم جهت افزایش کیفیت و کمیت تولیدات خود می باشد که بر اشتغال زایی 500 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و بیشت از 10000 نفر به صورت غیر مستقیم در زنجیره تامین باطری ماشین می کوشد.

برنا باتری با بهره گيري از نيروهاي كارآمد و متخصص، برخورداري از مدرن‌ترين ماشين آلات توليد باتري مطابق با تكنولوژي روز دنیا و تعهد و پايبندي مديران و پرسنل اين مجتمع بر اصول بهبود مستمر كيفيت و جلب رضايت مشتريان باعث گرديده كه همواره صنايع خودروسازي كشور، شركت برنا باتري را به عنوان يكي از منابع اصلی تأمين باتری خود انتخاب نمایند.

برخی ویژگی های برنا باتری که مجموعه را به ممتازترین و برترین تولید کننده باتری ایرانی تبدیل کرده به شرح ذیل عنوان می گردد.

- بالا بردن سطح کیفیت در محصولات تولید شده

- بهبود تصورات ذهنی مردم و دولت از سازمان

- کمک به توسعه و پیشرفت سازمان در زمینه کیفیت و تکنولوژی

این شرکت از استانداردهای ISIRI ،EN ، KES ،PSA ، JIS ، SAE برای کنترل نهایی تولید محصولات خود استفاده می‌نماید.

باتری های شرکت برنا باتری به دو دسته خودروهای سبک که شامل باتری های 35آمپر تا 74 آمپر و خودروهای سنگین از 88 آمپر تا 200 آمپر را شامل می شود.

 

باتری گلوبال برنا باتری

باتری گلوبال به سفارش شرکت اطلس توسعه زرین در کارخانه برنا باتری با آخرین تکنولوژی روز اروپا ساخته شده است که هدف از ساخت این باتری تولید یک محصول با خدمات پس از فروش طولانی با کیفیت کره بوده است.این باتری کاملا از سوی استانداردهای ملی و اروپایی تایید شده است و در تولید آن از تکنولوژی Expand با آلیاژ سرب – کلسیم استفاده شده استاین محصول جهت جلب رضایت مشتریانش برای خودروهای سبک تا 88 آمپر با 14 ماه گارانتی و برای خودروهای سنگین با آمپراژ بالاتر 8 ماه گارانتی ارائه می دهد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی کلیه خودروها کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 14:44